chai te.

Har varit ute på promenad med Erkki och Sara. Det börjar bli en mycket trevlig vana måste jag säga. Annars har jag proppat clementiner med Leon mest hela dagen, maken till karl (gosse) som gillar clementiner har jag då aldrig skådat. Je löver att han snart kommer se ut som en liten clemmis själv.

På kvällskvisten har jag ägnat mig åt att spela tetris, slötittat på `Livet i Fagervik` och druckit chai te (hatar människor som stavar te med h, alltså the). Mycket gött.

Fick förresten en kommentar av den jättetrevliga tjejen, det var skojigt. Jag tycker Du kan kirra en blogg du också, sen skriver du adressen till mig ;).

Nåväl. Nu sitter jag och lyssnar på allehanda musik. Mest Drängarna, jävla underskattade karlar deranne. Man blir ju som jämt trall- samt svingsugen när man hör deras svängiga låtar.



På tur med lille Leon.


Lite fika på kvällskvisten.


Kommentarer
Postat av: den jättetrevliga tjejen

tyvärr kan jag inte blogga .. men skulle gärna vilja..

ha en trevlig kväll! eller godnatt :)

2009-11-24 @ 00:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se