Godkväll.

Godkväll min kära församling. (Nu kollar mamma vilken tid jag uppdaterat). Ligger i sängen med datorn på magen och känner mig allmänt snygg, snygg som smör med hatten på hjässan, glasögonen på snoken och sovkläder på kroppen. Jag har åter blivit helt in löööv i min hatt, den är ju rysligt fräsig (finns på bild längre ner, för er uppifrån-och-nerläsare).


Var ute och traskade i afton med Sara och Erkki. Nog för att den, kvällen till ära, lite sega turen inte gav oss så mycket till muskler. Men skratta fick man minsann för något år framöver. Sara la nämligen en praktvurpa mitt uppe i promenaden (skriver detta för jag vet att Sara bjuder på sig själv och sin vurpa, även i min blogg). Jag ger i allafall vurpen 9.5 i poäng, den sista halva poängen försvann eftersom jag inte såg själva fallögonblicket. Men jag kan lova att jag skrattade så jag höll på att avlida!

Nåväl, nu ska jag sluta hänga ut mina kära grannar här (innan Aschberg kommer) och ägna mig åt något viktigare, typ uppdatera mig inom den övriga bloggvärlden och inte bara dra upp statistiken på min egen.


Gammal bild från tiden på postis.


Kommentarer
Postat av: Sara

Enda sanna glädjen är skadeglädjen! :-D Klart jag bjuder på praktvurpan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se