Hejsvejsigen.

Hallå igen. Var ute och promenixade igår med Sara och Erika. Tyvärr måste jag erkänna att det faktiskt var skönt att vara ute. Dock har jag inte förnekat det tidigare, men jag har helt enkelt varit för lat för att ens orka ta på mig en reflexväst.

Snart är det jul och jag vill mer än gärna bara åka in till stan och handla julklappar, dock kommer det vara svårt att behöva vänta så länge med att ge bort dom sen. För det bästa som finns med julen är nog att ge bort julklappar, se minerna på folket när man ger bort den, enligt en själv, perfekta julklappen. I år har jag givit mig fan på att jag verkligen ska hitta hur bra julklappar som helst till alla.
Måste även spana efter ett bra julpapper, sånt kan man inte ta vad som helst heller. Även `adresslapparna` ska vara gjorda med omsorg. Känns som jag har endel att göra innan jul..

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se