Lat.

Jag funderar på att beställa varenda liten julklapp på internet, på så sätt slipper jag alla dessa svettiga människor som trängs inne på affärerna. Dessutom slipper jag stå i kö i trettio år när jag ska handla en ill-liten penna i julklapp till Erkki.
Jag kan lugnt och skönt sitta hemma i soffhörnet, äta en ostmacka och dricka en kopp te samtidigt som jag beställer hem julklapparna en efter en.
Då kommer då följdfrågan; är det någon som vet om någon bra sida med lite allehanda presenter?
Nu går vi all in.




Bild från julafton ´07.
Mycket troligt att det är Slemelies hand som syns i bild.


Kommentarer
Postat av: Leon

Jag önskar mig fina kläder, tummen-grejer och ett och annat presenkort...

2009-11-13 @ 23:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se