nuts.

Var i Svensta en tur idag och handlade lite förnödenheter. Fast det är egentligen dumt att säga eftersom det bara blev impulsköp. En skinnjacka (passade bra såhär till vintern tyckte jag), ett askfat (med Marilyn Monroe), en canvasduk och älskade cashewnötter. Har blivit helt frälst i dom nötterna alltså, saltade och underbart goda. I surely love my nuts.

Fan förresten vad jag vill se filmen Paranormal activity. Om vi bortser från det faktum att jag stängde av trailern efter 10 sekunder för att jag höll på att skita ner mig, så är jag ju egentligen som tidigare skrivet en hårdkokt gangster. Vore mäktigt att se den på bio, men jag vettefan om jag vågar det alltså. Sitta i mörkret med ett par hundra andra människor som också är lika rädd. Nåväl, vi får se hur det blir.

Har målat en tavla ikväll, mer än så säger jag tyvärr inte eftersom tavlan är en julklapp till en som läser. Halva vart jag nöjd med, andra halvan vill jag helst göra ett fett kryss över. Dock fick jag fin respons av Empan på den, då vart jag nöjder.

Nej, nu ska jag spela något fräsigt onlinespel och dricka lite vatten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se