snälla.

Kom igen och ge mig Lars fucking Winnerbäck. Inte förän den dagen jag har lagt rabarber på den karln kan jag dö nöjd.
Vi skulle kunna sitta och diskutera / dissekera djupa texter tillsammans över en kåpa cognac eller eventuellt ett glas vin (det får Lasse bestämma, vad som känns mest intellektuellt alltså). Sen skulle han kunna skriva en sjukt bra låt, tillägnad BARA mig. Det vore ju typ hur fränt som helst. Någon som har hans telefonnummer? Hemadress? Känner att om jag någongång i mitt liv ska vara en stalker, så ska jag fan stalka han alltså. Tälta utanför hans ytterdörr (note to self; Köpa tält).

Sen ska vi ha det jättebra, jag och Lasse.

My precioooous..


Kommentarer
Postat av: Krisse misse

Haha synd att han ha käring o barn:) .. Men vad vet man han kanske byter det mot en flicka i tält :-D som bor utanför hans dörr :)haha

2009-11-15 @ 12:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se