Telefon.

Jag funderar på att köpa en ny mobil inom en snar framtid. Som jag nämnt tidigare så är min inte riktigt som den ska vara, men så har den hängt med i över två år också.
Men då kommer man till frågan, vad? Vad har ungdomarna för mobiler nu för tiden? Jag har ingen aning. Jag har sett att det är modernt med touchscreen, men sånt kan jag fan inte med alltså. Det ska vara gamla hederliga knappar. Allra helst ska det vara en sån där snurrskiva som det är på den gamla hederliga kobratelefonen. Sån som fanns när jag var ung.

Är inne på sonyericson.se och kollar, och det finns ju en hel jävla djungel av mobiler. Vilka är bra och vilka är superkassa? Som sagt har ju den jag har nu (sony ericson W810i) hängt med rätt länge, så dom har ju en ribba att nå upp till.

Är det ingen som har förslag på någon fräsig lur? Jag känner mig en smula gammal som inte kan sånt här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se