Toaletter.

Så har vi kommit till det skedet i livet då vi ska tala om toaletter. Vad finns att säga om toaletter, tänker ni. Det finns massor säger jag.
När det kommer till mig och toaletter kan jag bara uttrycka mina meningar med superlativ, för jag är verkligen bäst på att både skura dom och sitta på dom (dessutom skiter jag snabbast).
Efter fyra dagar skurandes toaletter så kan jag nog självutnämna mig till ett toalettaliskt geni, en toalettakademiker helt enkelt. Det låter kanske inte så fräsigt eftersom det har med avföring att göra, men jag tar egentligen vad som helst för att få en värdig titel på mitt visitkort; Ellinor Haraldsson Doktorand i toalettakademi. Bättre än att vara testperson för Johnson & Johnson stjärttermometrar i allafall. För ni vet väl att varje termometer är personligt testad? Tänk på det nästa gång ni känner er en smula febriga!

Nåväl, åter till saken. Jag har under de fyra senaste dagarna skurat minst trettio toaletter. Toaletter med forumskit. Toaletter som har varit i kontakt med okända folks bakdelar (säkert även deras könsorgan). Det känns verkligen sådär när man kommer in på en toalett i en stuga och man ser att det är fläckar på hela ringen och små svarta hårstrån fastklibbat i de där fläckarna. Låter inte så skoj heller, eller hur?

I alla fulla fall så brukar jag i dessa lägen ta ett djupt andetag, ta på mig mina handskar och sedan spruta ungefär en halv flaska Mr Muscle badrumsrent runt i hela badrummet (för att säkra alla smitningsvägar). Sen är det bara att skura. Jag älskar att se det färdiga resultatet sen, lika roligt varje gång. En underbar skillnad. Synd att jag inte städar något mer vad jag vet i nuläget, för då hade ni ju kunnat få en före och efterbild. Hur populärt det nu är att se..

Har ingen aning om vad jag ville säga med det här inlägget, ville bara skriva av mig lite. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se