happy.



Ångestsöndagen är precis slut och glad-måndag har börjat. Dock har dagen inte inneburit ångest, utan två koppar te.

Jag fick förresten en skitfin present i morse, en timme. Jag vet att man skulle ställa om klockan i natt, men det är inte samma sak, jag fick liksom timmen rätt av. Därför blir den mer värdefull än vad den annars varit.

Frågan är nu hur jag ska spendera min timme? Funderar på att förbruka den på lördag så man får lite längre helg. Eventuellt annars till veckan om det händer något spännande. Tydligen fick man inte gå runt och ha timmen sparad hur länge som helst heller, tror jag måste slå en signal till `present-givaren` och höra hur reglerna är. Vill ju inte att timmen ska gå mig obemärkt förbi.

Förresten la jag in en bild på mig när jag var en smula glad.

Kommentarer
Postat av: Sara

Härlig bild!!

Postat av: Mamsegull

Du är för rolig Du!!!

2009-10-26 @ 09:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se