kvällninga.

Internet är segt, man kan jämnföra det med en kola (möjligtvis Hemkola). Känns nästan som att man är tillbaka på modemtiden, då man var lycklig om det tog två korta minuter att ladda en sida.

Hör och häpna så har det inte blivit något te ikväll. Drack istället ett glas tranbärsjuice för att på något vis förebygga en framtida urinvägsinfektion, eller eventuellt bara för att det var gott och jag var törstig.

Stackars Lindblad junior är förkyld, så han och jag har suttit och myst framför tvn i pyamas, han hade alltså pyamas, inte jag, och tittat på `Ensam mamma söker`. Skrattar varje gång åt alla dessa stolpskott till karlar, men även till vissa mammor som inte heller verkar ha alla fantomentidningar i bakfickan..

Och till sist ett schysst citat;

"Det är så skönt när ansiktsmasken är organisk, då kan man bara äta den från sina fingrar..muums!"
/ Jag iminterar Maria Monteblablabla i `Svenska Hollywoodfruar`.


Jag och Leon när pöjken var nästintill nykläckt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se