Last.

Hej. Tredje inlägget för timmen, men som jag sagt förut så kan jag inte blanda ihop olika ´stories´ i ett och samma inlägg. Verkar ju helflängt både för mig som skriver och er som läser.
I morgon är det sista dagen på Skalet för denna gång (börjar vecka 45 igen). Micke tycker det är sorgligt. Jag tycker det är gött. Gött att slippa behöva vakna av klockan som ringer klockan sju. Gött att inte behöva städa en enda ugn, dammsuga en enda madrass eller skrubba ett enda kastrullskåp till. Gött helt enkelt.
Ska börja på sista stugan i morgon. P230, en liten, behändig och ganska mysig stuga som ägs av ingen mindre än Arne Ljungkvist, doping-generalen på tv. Han är ju inte direkt någon kändis, men det känns ändå fränt att få städa en stuga som ägs av någon som brukar vara på tv. Fjantigt att tycka det är häftigt kanske. Men sån är jag. Och jag lovar Arne, I won´t let you down.

Nåväl. Nu ska jag gå och borsta mina tänder och tvätta mina händer så får vi se vad som händer (Note to daddy; Ett till ord som kan ha flera betydelser).

Adjöken på er folkens.

Förresten läste jag på internet häromdagen. Det stod Stridsvagnsminor. Jag läste stridsvaginor. Det var kul.

Kommentarer
Postat av: mamma di

och nu har Ni fått en vecka till

2009-10-02 @ 21:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se