Sjuka ting.

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så hade Zebastian aka Allmighty en överraskning till mig. Idag fick jag veta vad det var. Och eftersom jag vart så jävla superduperglad så måste jag ju dela med mig av det till er;


Han hade nämligen gått och inhandlat tre skivor. Den stora LP-skivan finns det bara 500 exemplar i världen av. Sinnessjukt att jag äger en av dom. Dom två EP-skivorna finns det 1000 exemplar i världen av. Ja, det är sannerligen inte friskt att ens sälja dom om man väl har dom. Men jag är då lycklig som en nyparad stare. Det var så man fällde en tår när jag fick se vad det var, men det kan man ju inte visa när man är en sådan gangster som jag. höhö.



Ja, ni ser ju själv. Begränsad utgåva, 1000 exemplar.

TACK Zebastian, Tack så fruktansvärt mycket. Du är tammefan bäst!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken lycka!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se