Sommar?



Nu är det sommar, nu är det sol..nu är det snö på balkongen. Bjuder på massa bilder som ni aldrig har fått tagit del av i alla inlägg nu för tiden. Något måste ju sparas till eftervärlden. Detta är ett typiskt exempel på ett äkta ´fightingface´ under de prestigefyllda kampsporterna i Bryngelhögen under midsommar 2008. Team ´Ellkajda´ vann överlägset över ´Bäst på längden´ kan jag meddela för er som missat detta.

Har i afton varit nere på gärsgårds och tittat på ´Johan Falk - National target´. Sanslöst bra filmer. Och att Joel Kinnaman och Jens Hultén är med gör ju fan inte saken sämre.

Nåväl. Nu ska jag nog ta och läsa igenom min gedigna lista av bloggar och sen ta del av mediavåldet i form av `En ängels tålamod´ som tydligen går på min dator ikväll.

Solong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se