söndag.

Jävlar i min själ vad jag ogillar söndagar. Skulle det finnas en brutal ogilla-knapp över hela söndagen skulle den vara intryckt hele dygne!
För vad är egentligen bra med söndagar? Bara en enda lång ångest inför måndagen. Även fast man, som jag, är arbetslös och egentligen inte har något för mig på måndagar så är söndag en väldigt onödig dag. Dock ska jag befinna mig uppe i Storhogna i morgon på ´fjällskola´ låter ju skitspännande ju. hmm. Hoppas bara att man känner någon av de andra som ska dit så man slipper stå i ett hörn alldeles ensam och skämmas för att man inte har några vänner. haha.

Nåväl. Fick guran stämd av Krisse i fredags och spelade så fingrarna nästan blödde (okej, det där var en överdrift) men ont gjorde dom.
Igår skulle jag och Soph sola solarium för att förinta den evinnerliga blekheten, dock gick det åt helvete eftersom solariet inte funkade. Drack lite vin, intog lite goda ostar, lyssnade på sköna hits och pratade strunt (sånt strunt som man pratar om när man passerat 70).

Nu ska jag avveckla mig litegrann från internet och eventullet bereda mig den dagliga koppen av te.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se