te.

Okej, jag ska flytta till England, alternativt något annat ställe där dom dricker afternoon-tea och myser till det med scones och grejer vareviga dag.
Jag som för ett halvår sen avskydde te, kunde inte dricka det eftersom det smakade fan rent ut sagt. På grund av, eller tack vare Sophie har jag nu blivit vad man kallar en te-narkoman. Dricker gärna många koppar varje gång också.

Nåväl. Hade date med Soph idag på panget, myste med Chili cheese och drack flera koppar te. Ventilerade hjärnan om allt skoj eller brist på skoj som hänt sista tiden samt planerade massa upptåg. I only say Bighomoklövsjöianblue, en ost som smakar som den doftar.

Nu ska jag gå ut och koka mig en kopp te och se vad jag får för visdomsord på tepåsen den här gången.


Kommentarer
Postat av: Erika

Ursäkta mig men det var väl ändå här du lärde dig det här med te-drickandet. Jag drack hallonbladste under mina sista graviditetsmånder och du drack den sedervanliga äpple/tranbär eller vad det var... ofta tittandes på familjerna annorlunda, spårlöst och mästarnas mästare........

2009-10-16 @ 08:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se