troll.

Guten abend meine lieben leser. Und vor allen kleine schwester es in Deutschland.

Har egentligen inte så mycket att delge mig av nu heller förutom bilden som jag slängde in kvällen till ära. Den är från i Juli förra året (2008) då jag och herr Berglund begav oss ut på äventyr till Norge. Bilden är alltså tagen längst upp på ´Trollstigen´.

Det påminner mig även att jag måste boka en besiktningstid till min bil. Eftersom det var i Juli förra året jag skaffade den lilla skrothögen. Förtillfället står den ute på gården med vintersulorna och har körförbud. Det är ett mycket osunt förhållande jag och han (den? det?) har till varandra förtillfället. Den agerar mest förråd för mina tusen handskar som huserar i dess baklucka.

Nåväl, nu ska jag ta och stänga ner denna internet-orgie och dra igång en schysst rulle (film..movie..serie..eller vad vi nu ska kalla det..). I mitt fall blir det förresten att dra igång lite ljud eftersom jag allt som oftast vänder ryggen till.

Må väl alla raringar så ses vi när vi syns. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se