Bildelar.

Jaha, då har man varit i staden och gjort av med lite slantar då. Sånna där tråkiga utgifter som man egentligen inte ser. Ellerjo, kirrar jag det inte kommer jag ju inte kunna köra den lilla bilen med societetsflagg.
Det blev alltså spindelled, positionslykta, skyddsbälg och krängningshämmare på Laitis som förhoppningsvis landar här i morgon.
Dessutom drog jag hem ett knippe vuxenpoäng genom att vi svängde in på Åsarna bildemontering och handlade en ny kofångare, dock fanns det bara grönmetallick och svart. Men det kommer bli ruggigt fränt med en svart kofångare.

Nu är Leon badad den lille kisen, jag sniffade nämligen gammuv ur hans friss idag. Inte gott.
Han ligger här breddma och kickar gärnet på min arm med sina yttepytte fötter när jag skriver, och när jag spänner ögonen i han så flinar han, alternativt drar upp pyamaströjan över ansiktet. Rackarongen.
Blidde bjuden på middag på panget idag av min gode mor, kebabtallrik, nu behöver jag inte äta mer förän på lördag då det vankas surströmming med jägareliten.

Nu ska jag eventuellt föreslå något trevligt att göra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se