Lady fjant.

Under veckan jag och Michelangelo har städat på skalet så har vi haft tvn på i stugorna, eftersom dom flesta inte har någon radio. Det självklara valet är ju såklart MTV eftersom dom spelar musik. Tänkte vi i allafall. För det första är det reklam var tredje minut. Och vad handlar reklamerna om, om inte Guitar Hero fem, Acnemedel och "skicka ett sms till 72525 så får du veta vilket namn som passar ditt barn" osv. Nu kan man dom där reklamerna utantill. Helt ovärt att ens ha på tv-jäveln.

En annan sak som går om och om igen är den här MTV musical award 2009. Tror jag har hört om Kanye West och hans kupp säkert femtielva gånger. Och lika många gånger har man sett den där förbannade Lady Gaga i sina minst sagt konstiga kläder. Jag är fruktansvärt osäker om det överhuvudtaget är lagligt att ha på sig sånna där utstyrslar som den kvinnan har. Och bara för att jag ville visa för er att jag inte ljuger om denna anskrämliga människa så hittar jag ingen bild på hur hon såg ut. Men ni får lita på mitt ord, eller möjligtvis fråga Micke, hon såg (ser) förjävlig ut alltså.

Nu ska jag inte skriva något mer, risken finns att jag trycker sönder tangentbordet i all ilska. Man får inte klä sig som Lady Gaga.

(Förresten, vilket jävla namn hon har. Låter som bebisspråk!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se