Los lill-niss.

Som ni vet så gick inte societetsvagnen igenom besiktningen, men igår ni jävlar fick jag bildelar. Blåste till herr Stork i Borgen för att få dom utbytta. Efter många hårda ord satt allting på plats, så nu är jag en glad människa, med en nästan hel bil.

Dessutom var igår (2 september 2009) en legendarisk dag. Jag anonymiserade (finns det ett ord som heter så?) lill-nissen. Plockade bort flaggan föralltid, eller i allafall till nästa nationaldag, nästa gång någon tar studenten eller nästa gång någon möjligtvis fyller år.

Nåväl. Nog talat om den lille bilen. Sitter och tjuvkikar på grannfejden i mitt andra hem (gärsgårds), ena gubben som bråkar ser ut att vara minst trehundrafyrtio år. Han lär nog trilla av pinn innan Achberg är klar. Det andra paret är inte purunga dom heller, dessutom pratar dom riktigt bred Arvidsjaurska. Schuukt schaaarmigt alltså.

Känner att jag egentligen inte har något att skriva om. Därför lägger jag ner nu och går och faxar*.

* Mitt fackord för att lämna sitt bidrag till naturen.

Kommentarer
Postat av: Erika

Även att det var ett stavfel då ASCHBERG stavas på detta viset.

2009-09-03 @ 22:30:32
Postat av: Zeb

Även att det var ett till stavfel, det blir en JÄTTE flagga härnäst

2009-09-04 @ 12:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se