Stolt.

Idag har jag sannerligen tagit överhanden över den värsta fobin jag har, nämligen höjdrädsla. Jag kan seriöst må skitilla när jag står en meter över marken för jag är så rädd för att ramla. Dock fanns det ingen annan utväg idag än att jag klättrade upp på en stege och putsade fönster. Ungefär tre och en halv meter uppe i luften stod jag, på en stege, utan att ha ett skit att hålla mig i förutom spröjset på fönstret. Benen skakade, ögonen himlade, Micke som stod nedanför och höll i stegen hotade med att släppa.
Helt seriöst kan jag lova att det var bland de värsta sakerna jag har varit med om när det gäller höjder. Förutom alla jävla karuseller man har blivit upplurad i.
Dock klarade jag mig ner helskinnad och efter en kaffe och en prilla var man lugn som en filbunke igen. Nu ber jag till högre makter att vi inte ska få någon mer stuga/lägenhet på en övervåning. Då går jag seriöst och dränker mig i Vemdalsån. Om det nu finns någon sådan.

Hur som helst var jag jävligt stolt över mig själv när jag kom ner efter sista fönstret.


Kommentarer
Postat av: Sara

Det är lite som mitt fotbad ikväll... Försöker övervinna min fobi...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se