Action.

Dagen har bjudit på sol, dock har jag hållit mig inomhus, skämmes! Jag har hängt på auktion i Oviken. Helené ropade in tre banankartonger med böcker. De innehöll typ sjuttio böcker om krukväxter och femtiotretton exemplar av Kunskapens bok. Måhända att vissa finner denna lektyr intressant.

En vecka kvar till avfärd mot södern, Uppsala närmare bestämt. Studenternas stad. På onsdagen börjar sedan äventyret ut på den tyska landsbygden. Spännande så det förslår. Jag hoppas förstås på autobahn. Torsdagens projekt blir sedan att hitta ut till franska rivieran..eller nej, men till Frankrike/Strasburg i allafall. (Note to self; Ta reda på om man kan besöka europadomstolen..). Ett land till att pricka av på besökta. Måste leta reda på kartboken.

Adjöss.


Utsikt från frukostbordet (stenen) i Norge sommaren ´08.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hur gick det med GPSen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se