Make my day.

Åh vilken underbart härlig sol det är ute. Jag blir helt kär i den. Solen alltså. Har varit ute på långprommis idag med Erkki, Micke, Leon och herr Dixon. Och vet ni vad? Jag tyckte inte ens det var drygt på hemvägen, hade nog kunnat knalla några kilometer till. Jag skyller på vädret att jag fått denna plötsliga vandringskaraktär.

Nu är i allafall påsken helt slut och därmed får man se fram emot en ny högtid. Nämligen midsommar. Okej att jag går händelserna en smula i förväg, det är trots allt ett par månader kvar, men man blir ju så djävulskt kärvänlig mot både folk, fä och högtider såhär på vårkanten.

Nu ska jag ut och leta diverse nyutsprungna blomster i dikeskanten.

Må väl.


Jag i Mora, våren ´09.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se