Påskdagen.

Idag har det varit en mycket kreativ dag. Detta tänkte jag visa Er mina kära vänner.

Here you go..


Allas våran Öjje tog sig ett dopp i tunnan även idag.


Sen tyckte jag att bilen förtjänade att bli tvättad och Erkki och jag skred till verket.


Se så fin pundar-kärran blev!


Eftersom jag inte är riktigt kompis med väglaget såhär års råkade jag glida in i en bil igår..


..och idag backade jag in i en soptunna.
Här skådas skadorna som soptunnan ådrog sig.


Efter biltvättandet och soptunnekvaddandet tog Erkki, Leon och jag en promenad i vårsolen.


Glad i vårsolen. Nu har jag ångest att solen snart är borta för dagen. Fan.


Kommentarer
Postat av: Sara

MINA ÖGON!!!!!! Haha, skojar bara! Snygg pose i tunnan...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se