Rowligt.

Vad roligt att ni kommenterar. Jag blir så lycklig i hjärtat varje gång någon kommenterar min blogg. Dock blir man ju mindre happy när man får dom här jävla "Ska vi följa varann på bloglovin´?". What´s the thing liksom? Tycker dom att min blogg är så jävla bra så fine, följ mig. Men måste jag följa dig för det din urusla jävel?! Jag använder fan inte ens bloglovin´, sådeså!

Nog med våldtäktsförsök av det svenska språket. Har varit på en visning i afton, längst in i mörkaste skogen Klövsjö. Hos en polis. Det var mycket trevligt, och jag körde mycket sakta in på gården. Samt att jag ställde mig så att hon absolut inte såg att jag glömt sätta dit det nya skattemärket. Fast hon kanske fungerar som jag, och inte tar med sig jobbet hem. HAHA. humor!

I morgon blir det nog en sväng upp till ett par ännu mörkare skogar, nämligen Klaxåsen. Har hört att det tydligen ska husera några Sandviks-troll där uppe under veckan, och det är klart man måste förära dessa människor ett besök av en sån celibritet som jag (Gud så jag glorifierar mig själv).

Nåväl. Nu ska jag gå igenom min gedigna lista av bloggar och se om det är någon som har behagat uppdatera.

Solong.




Kommentarer
Postat av: Madde

Nu har jag uppdaterat :D!

Postat av: Ulrika

Visst var hon snäll va? M-L polis.

Tror inte hon kollar så noga på märken eller ej:)

Kul blogg du har.

2010-04-07 @ 18:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se