Sömn.

Ja, jag är fortfarande vaken..
Har sovit okristligt lite de senaste nätterna. Den senaste veckan skulle jag nästan kunna dra mig till att säga. Tiden då man sitter vid datorn går väldigt fort och vips så är klockan mitt i natten. Sen får man ett sms på morgonen om diverse upptåg. Då kliver man upp, lever som en zombie hela dagen. Sen är det samma visa igen när man lägger sig. Man fastnar vid datorn och är visst inte ett dugg trött.

Skulle jag gissa mellan tummen och pekfingret hur många timmar jag sovit senaste tre nätterna så skulle jag nog säga femton..i snitt fem timmar per natt alltså. Det är ett under att jag står på benen om dagarna, som vanligtvis brukar ligga på femton på ett dygn..haha. Dock tog jag nog rekordet i lördagsnatt, stirrade i taket till klockan fem. Vaknade strax före åtta och var oförskämt pigg. Men så är man ju ett hardass också.

Sssssnark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se