Todaysis.

Hmm, vad har man egentligen förstrött dagen med?!
Promenixat en tur på byn, busat med Leon ute i vårsolen och dragit en tur till Vemdalen. Jag och min gode vapendragare Stealhand har även kommit på världens idé, som vi ska fullborda! (Annars är det ute med dig Stealhand). Mer ingående om denna idé kommer eventuellt inom kort.

Nu är det inte länge till man befinner sig inom Sveriges gränser. Fick höra idag att den lille röde bilen hade sagt upp sig så det är bara att sätta sig på tåget till Stockholm 00.00 i morgonkväll för att sedan fortsätta resan med buss till Skavsta flygplats vid 03.00. Shit, vad jag kommer vara berest!

Nåväl. Nu ska jag uppdatera mig lite inom bloggvärlden och eventuellt kika föusbox.

Kapitulation.









Kommentarer
Postat av: Emelie

Söt han är den lille Knödeln - Swedish Edition!

Postat av: Sara

Klart vi ska fullborda våra planer bara vi kommer på ett bra namn! =)

2010-04-13 @ 18:03:32
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se