Uppsala.

Befinner mig nu på Stiernhjelmsgatan i Uppsala. Om en stund bär det av in mot city.

Tänkte lägga upp våran storslagna resplan, så ni har koll på vart i världen jag befinner mig.

Onsdag
00.00 - Tåg från Uppsala central till Stockholm central.
03.00 - Buss från Stockholm central till Skavsta flygplats.
06.30 - Flyg från Skavsta flygplats till Frankfurt flugplatz hahn.
09.00 - Hyrbil från Frankfurt flugplatz hahn till Elsenz.
ca 11.00 - Bör vi vara framme i Elsenz. Om inga felkörningar eller andra oförutsedda saker händer (har fixat vägbeskrivning).

Torsdag
Tid ej bestämd - Bilfärd från Elsenz till Strassburg, Frankrike.

Lördag
Tid ej bestämd - Bilfärd från Strassburg till Elsenz.

Söndag
Har inte koll på tiderna denna dag riktigt.
Bilfärd från Elsenz till Frankfurt flugplatz hahn.
Flyg från Frankfurt flugplatz hahn till Skavsta flygplats.
Därifrån är färdmedel ej bokat.

Gosh vad jag är ambitiös.

Förhoppningsvis får man med sig någon dammig gammal baskerbärande fransos hem så man kan få delikata sniglar lagade till sig resten av livet.

Aurevoir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se