Vad som händer med fötter.

Vart har mina fötter vart och traskat på sistens då?
Har fått sjuk dille på att ta kort på mina fötter i tid och otid.



Mina fötter vid Baltzargrottan.



Mina fötter på Tomas Ledin.



Mina fötter hälsar på på Östgärde.



Mina fötter promenerar i gräset.



Min fot gick till Bryngelhögen.



Mina fötter är hos Björn.



Mina fötter solar tillsammans med mina glansiga ben.



Mina fötter är i Munkfors.



Mina fötter är och hälsar på Leon.



Mina fötter vandrar i blött gräs.



Mina fötter vandrar hem från jobbet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad får Du alltifrån!!!! Så kul!

2010-08-26 @ 16:00:34
Postat av: Sara

Så fina fötter!!!! =) Kul att se vad de har för sig om dagarna!

Postat av: Britt-Louise

Tycker Du verkligen det Sara! Är det bara Dina egna fötter Du inte tycker om?

2010-08-27 @ 07:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se