Klappjakt.

Hejsan svejsan.
Idag tog jag med mig min kära syster och for in till staden, julklappshandling stod på programmet. Stel som man var efter gårdagens trapphusstädning pinnade man på runt i kylan, hittade det mesta faktiskt..även en pizza på Via Grande slank ner, min gode tandläkare kommer mörda mig..

Nåväl, slog så in klapparna när jag kom hem..och medan jag hade ångan uppe slog jag även in pappas, det är som ni kanske hör ett kärt besvär för mig såhär i juletid. Så efter 31 inslagna paket kände jag mig nöjd och drack en kopp choklad.

I morgon bär det av till kära Svenstavik igen, ska besöka mina vänner tandläkarna för bortplockning av stygn. Halle-fucking-lujha säger jag! Ska även fråga varför tusan jag fortfarande har ont i gapet. Får i mig mer onyttigheter än Sveriges värsta sprutluder just nu.

Nej, undra om man ska ta sig i kragen och knäppa på en movie och sova en sväng?! 

Godnatt på er kära ni

Ps.. Ser på headern att det inte är höst längre..den som ändå hade photoshop..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se