Skrattattack.

Hejsan.
Första gången jag uppdaterar på länge, två veckor närmare bestämt. För nu är det verkligen jag som sitter bakom tangenterna..precis i detta nu..inget tidsinställt crap!

Resan har varit mycket trevlig, även fast vi bara hade riktig sol i tre dagar så har man skaffat sig en rätt schysst bränna. Flagorna som hänger och slänger lite varstans på kroppen är dock mindre klädsamt.
Jag kommer att återkomma med ett inlägg där det finns lite bilder från trippen, men just nu vill inte min dator samarbeta. Då kommer ni också få veta en superhäftig sak som jag gjorde i Thailand, det fränaste jag någonsin gjort!!

Nåväl, tackar i allafall mina fina, snälla föräldrar för denna trevliga resa!! Tusen tack hörni!

Förresten fnissade jag hemskt mycket nyss när Emelie släppte väder, lät precis som om hon fes i en låda. Ihåligt liksom. sjukt.

Nu ska jag iväg på meeting.


Kommentarer
Postat av: Emelie

du kan va en låda.

2010-12-13 @ 01:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se