Utmaning!!

Eftersom detta är ett tidsinställt inlägg så är inte svaren dagsfärska tyvärr, men jag ger er i allafall en utmaning. Att svara på samma frågor i eran blogg, sedan länka till det i mina kommentarer så jag kan läsa :O).

1.Vad/vem fick dig att skratta idag?
- Empan får mig (nästan) alltid att skratta.
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? - Sov som en stock på Skogsvägen.
3. Vad gjorde du för 30 min sen? - Bloggade.
4. Vad hände dig 1993?
- Hmm, jag fyllde sju år..mer vet jag inte..
6. Tre ord varför du sist spydde? - På´t igen då!
7. Vilken färg är din hårborste? - Lila.
8. Vad köpte du sist? - Läkerol.
9. Vad fick du senast i present? - Det minns jag inte alls faktiskt.
10. Vilken färg är din dörr? - Björk kanske?!
11. Var förvarar du dina pengar? - Lite varstans.
12. Hur var vädret igår?   - Kallt och snöigt.
13. Vart kramades du sist? - På Skogsvägen.
14. Vad ser du fram emot? - Onsdagens Thailandsresa!
15. Vad är 15? - Ett trevligt nummer.
16. Vilken skostorlek har du? - 36-37.
17. Vill du klippa dig? - Nä, är ganska nöjd. Fast sidecuttsen börjar bli en smula långa.
18. Är du över 25? - Näppeligen.
19. Pratar du mycket? - Ja, det gör jag minsann.
20. Kollar du på O.C.? - Det var längesen nu.
21. Har ditt namn ett "x" i det? - Icket!
22. Känner du någon som heter Steve? - Nej, men det hade vart fräsigt.
23. Hittar du på egna ord? - Yes, när jag inte kommer på vad saker heter.
25. Är du en typiskt svartsjuk person? - Nej det vill jag inte påstå.
26. Vad har du för mobil? - Iphone 3GS tror jag den heter.
27. Vem ringde dig sist? - Björnen.
28. Biter du på naglarna? - Nej, fattar inte grejen med det.
29. Har du lockigt hår? - Nä, bara om det varit uppsatt när det är blött.
30. Vilken konsert ska du på härnäst? - Ingen vad jag vet.
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? - De på arbetsförmedligen.
32. Hur många gånger har du svurit idag? - Men hur tusan ska jag veta det. Inte så många tror jag.
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? - Jajjamän.
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? - Icket!
35. Ska du jobba imorgon? - Nej.
36. Vilket djur är du mest lik? - En katt. Trött som en åtminstone.
37. Vad borde du göra nu? - Kolla igenom packningen en sista gång.
38. Har du något smeknamn? - Jodå, Elle, Juckar, Korven osv.
39. Sover du mycket?  - Ohja, men mindre än förut.
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? - Hmm, har inte kollat på så mycket film. Såg PS I love you för några veckor sedan, den var bra!
41. Vad ska du göra på lördag? - Sola!
42. När var du ute sist? - Ute var jag ju nyss när jag parkerade om bilen. Men ute och kalasade var på forum förra helgen.
43. Har du gråtit idag? - Nä.
44. Är du en glad person? - Väldigt!
45. Har du roligt nu? - Nja, kan jag väl inte påstå.
46. Vad äter du helst? - Mat med massa vitlök.
47. Vem var du med sist? - Pappa, mamma och Empan.
48. Vad heter din mamma? - Brittany.
49. Vad är hela ditt namn? - Louise Ellinor.
50. Tycker du om någon just nu? - Jajjemän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se