Arbetsförmedlingen.

Har sagt upp mitt medlemskap i arbetsförmedlings-sekten idag. Kändes skönt. Jag och min arbetsförmedlare hade dessutom en fin konversation på telefon;

Arbetsförmedlaren - Jag har bokat ett datum för besök. Vi måste uprätta en ny handlingsplan. Du kan få datumet direkt, det är den..
Jag (avbryter) - Jag har fått jobb, så det blir ingenting av det.
Arbetsförmedlaren - Men vad bra. Då kan du glömma det datumet jag just gav till dig.

Altzheimers?

Har hängt hos Stealhänd en smula idag. Nu när alla är friska vågade man sig dit igen. Sara utbrast att det var så längesen vi hälsade på. Längesen för en annan är typ en månad. Längesen för Sara är tydligen fem dagar. Härliga grannar man har.

Nu ska jag minsann bege mig ner på gärsgårds. Ska hämta Erkki för att sedan slira ner på dagis och gno lite med moppen. Tjugo femton har jag demo. wish me luck.

Någon som förresten anmäler sig frivillig för en demostration i helgen på 0682-området? Två prickar i himlen till de personerna i såfall. (Endast par får höra av sig. Jag vet att det är diskriminerande..).

Heders och må väl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se