Bloglovin´.

Whats the thing med bloglovin´?. Kan någon smart person förklara det för mig. Det enda jag kan tycka är fiffigt är att man har sin "blogglista" vilken dator man än sitter vid. Annars hajar jag inte grejen.
Jag har försökt att använda sidan tre gånger, tredje gången gillt idag. Men jag gillar det tusan inte, tycker att det är sådan oreda på allting. Dessutom är det tidskrävande att sitta och klicka upp varje satans inlägg.
Då är det tusen gånger smidigare att använda den listan som jag har på favoriter, man klickar sig igenom den och ser vilka inlägg man läst eller inte. Enkelt. Simplare kan det inte bli.

Folk säger att bloglovin´ är ett måste och att det veeeerkligen har förändrat deras liv. Pyttsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se