Fel sms?

Någon som varit inne på sidan felsms? Om inte. Gå in där och läs.
Satt och kollade runt lite där inne igår och tänkte `Det händer fan aldrig mig att någon skriver fel`. I afton fick jag ett sms..

Okänt nummer.
Ris vill jag ha :)

(Funderar på vem fan människan kan vara, söker på hitta och ser att numret tillhör en Madelene från annorstädes).

Jag (tänker skoja till det lite och svara..)
Tyvärr har jag bara makaroner!

Okänt nummer.
Meh nu vart jag lessen, jekla pasta vill jag inte ha.

Jag.
Du får nöja dig med pasta unga dam! Har iofs fiskpinnar om det är bättre?

Okänt nummer.
Tål inte fisk :(. Och jag e inte en dam hahaha.

Jag.
Men jisses vad omöjlig du var idag då!

Okänt nummer.
Japp haha. En kall öl så :).

Jag.
Kall öl och pannkakor?

Okänt nummer.
Nu pratar du om goa saker :).

Jag.
Javisst. Förresten, vem är du?

Okänt nummer.
Men bara lilla söta rara Mikael.

Jag.
Mikael vem? Vem är det du ska skriva till?

Okänt nummer.
Skrev ju till Ellinor hoppas jag..

(Detta börjar bli läskigt..).

Jag.
Jo, det gjorde du. Men vem är du? Det finns många rara söta Mikael i världen.

Okänt nummer.
Finns bara en av mig ;). Sov rätt nära dig i Sundsvall.



AHAA. Säger jag då! Här går man och tror att man har värsta storyn att skicka in till siten felsms, men så är det bara lilla söta rara Kiruna som spökar. Damn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se