Fotnot.

Vaknade i natt och hade sjukt ont i foten av någon underlig anledning. Försöker minnas vad jag har haft för mig för att reda ut problemet.
Under eftermiddagen visar det sig att min syster Erkki även har ont på samma ställe på sin högerfot. What the fuck liksom?!

Smärtan gick att överleva tills jag skulle visa Erkki en sak och klev en smula snett, nu är foten ond. Intalar mig även att den är en smula svullen.

Gör som vanligt och analyserar vad det kan vara, har än så länge kommit fram till skräckscenariot att jag möjligtvis måste amputera foten.

Och nej, jag är ingen drama queen..

Kommentarer
Postat av: Sara

Hm, har jag smittat er båda med min mystiska fotsjukdom... Scary!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se