Fun.

Våran kära båtvän Nick skrev till mig på facebook-chatten nyss. Han är från Irland och pratar bara Engelska..
Okej, jag kan göra mig förstådd på språket, men att uttrycka mig i text är jag väldigt dålig på.
Jag ska skriva; `Förra kryssningen var hur kul som helst`..
I min hjärna tänker jag; "Last cruise was how fun..hmm..det blir ju fel..Last cruise was so fun..nej, det låter lite tråkigt..Last cruise was VERY fun..yes, så skriver jag".
Någon som ställer upp att ha en snabbkurs i hur man uttrycker sig i engelsk skrift? Svar lämnas i kommentarerna.

Kommentarer
Postat av: Emelie

The last cruise was craaaaaaazy fun!

Postat av: Sophie.

Åh, Nick. Vilken man, trubadur och glädjespridare!

2010-02-26 @ 06:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se