Hallå.

Hallå folket. Tusan vad jag är peppetipepp. Gjorde en überbra demo ikväll på fyra timmar. Dock fick jag inte sålt någon maskin, men bara demostrationen gjorde mig hur taggetitaggad som helst. Det är underbart när man blir så glad!

Det är mycket som ligger framför fötterna på en nu minsann, därför tänkte jag, folket, att vi skulle göra en liten nedräkningslista. Håll i hatten..

6 dagar kvar till Alla hjärtans dag.
19 dagar kvar till loppis.
46 dagar kvar till Leons 1 årsdag.
52 dagar kvar till påsk.
64 dagar kvar till Tysklandstrippen.
73 dagar kvar till Vårforum.

Okej, det kändes faktiskt som att det var mer man hade i almanackan framöver. Men detta får duga. Med all säkerhet bokas det in mer evanemang emellan.

Nu ska jag kika på lite gamla bilder. yes.

Kommentarer
Postat av: Erika

Undrar vad det är för speciellt med Alla hjärtans dag...

2010-02-09 @ 09:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se