Meeting.

Klev upp okristligt tidigt i går morse för att bege mig till Sundsvall. Anlände till mötet ungefär fyrtio minuter innan det började. gött. Fick kliva fram och emottaga min `maskin` idag, vilket egentligen bara var en kartong eftersom maskinen kommer senare..eller slantarna, som jag säljer den för. haha.
Dessutom fick jag även leka kund och slira runt på knäna och torka upp ägg som kontorschefen aka min son klissat ut. Det är sjukt roliga möten alltså.

Slirade sedan hem i mörkret med riskokaren. En mycket trevlig dag.

Dock kändes det inte helt lika roligt när jag klev ut ur kontoret och insåg att den ena controllern parkerat sin bil bredvid min. Kändes en aning lamt att sätta sig i lill-nissen när det stod en fet hummer bredvid. hmm.

Adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se