Till dig..


Min snygga lillasyster.


Ett helt inlägg tillägnat min älskade kleine schwester in Deutchewelle.

Hoffe sie verstehen wenn ich auf Deutsch zu schreiben am anfang. Mein Deutsch ist nicht die beste, so dass sie übersehen. Ich vermisse dich.

Japp, jag saknar dig Emeluren. Speciellt när jag är bakis och ligger och vältrar mig i ångan från gårdagens fylla, då saknar jag sannerligen dina och mina turer till korvan. När du kommer hem måste vi sannerligen ha photosession igen, det är minsann kul.

Det enda jag är nöjd över med din flytt är att jag får ha mina kläder för mig själv. haha.

I sommar Emeluren, i sommar, då kan vi leva rullan och hitta på rackartyg.

Ich liebe dich Semlan.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är ju för underbar du storasyster!

Vad jag inte skulle få ge för att åka till korvan och beställa en fet ostburgare tillsammans med dig. Sitta hemma och svulla samtidigt som mamma tycker på oss med avsky i blicken.



Ser fram emot april <3

Postat av: Emelie

Mamma tittar såklart på oss...

Vet inte riktigt hur man tycker på någon =/

2010-02-05 @ 21:59:21
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se