Underhållning.

Det värsta som enligt mig finns är att inte ha någonting att göra. Jag är en mycket praktisk människa som älskar att ha saker att göra. En egenhet som driver min storasyster Erkki till vansinne. Mer än en gång när jag är på besök får hon höra; "Vad ska vi gööööra?"..hennes svar lyder oftast; "Du är som barna du, som ska underhållas hela tiden".
Men alltså jag blir galen av att inte ha något att göra. Totally crazy.

När jag var liten / mindre hade jag alltid värsta sakerna på gång. Jag knåpade ihop små tidningar (som alltig bara kom ut i ett nummer eftersom jag tröttnade), jag sydde grejer, virkade saker, stickade små stycken och hade massa konstiga egenheter för mig. Hade till och med en liten mapp med texten `Mina nya projekt`. Dock hittade mina storasyskon mappen och retade mig för det jag skrivit. Jag minns fortfarande hur hemskt jag tyckte det var när dom skrattade åt mig.

Nu ska jag ge mig på ett projekt som jag vill kalla `Loppis-projektet`. Skratta om ni vill. Jag är tuktad!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se