B-day´s over.

Jaha. Då var dagen över och någon annans födelsedag har tagit vid. Dagen har varit bra, god mat, fina presenter och många besök på bloggen. En härlig symbios. Men så har man lyckats klottra till tretton inlägg idag också. Det är nästan så man skäms över sin egen flitighet och kreativitet. Det kanske kommer med åldern?

Angående mitt statistikförande i gratulationer blev det hela åttiotre stycken, kan undra hur många av dessa åttiotre som faktiskt visste att jag fyllde år, och inte såg det på facebook etc.

Nu ska jag ta mitt lagomt gamla, men ack så fabulösa ass och dra mig in till toaletten för att ordna med kvällsbestyren innan det är dags att kila till sängs.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: E- Bloggen om mode & skönhet- Tävling pågår !

Hoppas du hade det bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se