Bitter.

Fy satan vad jag är bitter. Mest för att jag missade stormötet i Sundsvall idag. Vaknade två i natt och kände mig allmänt konstig. Hade sedan kräk-competition med mig själv och mina andra jag. Körde fem minuters intervaller till klockan sju i morse. Då var man lagomt sliten.
Yrade mest hela natten och var helt säker på att det inte var jag som låg i sängen och var magsjuk, det var någon annan. Jag satt bara bredvid och kollade på. Skumt som fasen. Dessutom hörde jag mig själv utbrista mellan kräkningarna; `Det är Rut som spyr`. Fattar inte ett smack av varför jag ropade det dock. Vem fan är Rut liksom?
Dessutom trodde jag seriöst i natt att de stunder jag mådde bra så var jag en karl, en karl som bestämde över mig när jag skulle må dåligt. Blir fan inte klok på detta yrande alltså.

Har efter påtryckningar av min syster druckit lite vatten och ätit en apelsin, som dessvärre kommit upp igen. Nu har jag fått coca-cola och yoghurt leverans på bron. Ska kolla om det funkar bättre.

Nu ska jag inte trötta ut er med mina åkommor något mer, ska ut och lapa yoghurt.

Solong.

Kommentarer
Postat av: Erika

HAHAHA! Bara konstatera att du inte är riktigt riktig!!

2010-01-29 @ 16:15:43
Postat av: Sara

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta! Rut? Haha... Inte lätt att vara Elle!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se