Flow.

God eftermiddag. Jag har liksom kommit in i något sorts super-flow vad gäller uppdateringarna i bloggen. Det känns mycket trevligt.

Jag har även, i brist på annat, hobbyanalyserat / statistikerat mina grattis-hälsningar (omfattar facebook-, sms- och verbala gratulationer) klockan är nu 16.41 och dessa uppgår redan till ett svindlande tal, nämligen sextiotvå stycken. Tack för det alla.

Nu ska jag packa på mig ytterkläder (26 minus sist jag kollade) och fara till farmor där jag ska bjuda på födelsedagsmiddag som tar sin form i smörgåstårta.

Passande förresten med det låga gradantalet, den dagen jag föddes, för tjugofyra år sedan, var det enligt mina föräldrars utsago mycket kallt.

Solong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se