Gratulerer med dagen.

Då var man ett år äldre då. Visare kan jag inte direkt stå för att jag är dessvärre, men lite har man nog lärt sig sen sist man hade födelsedag.
Egentligen har jag inte fyllt år än, inte förän 06.11 i morgonbitti, men nog får man tjyvstarta lite i all välmening i allafall. Jag antar att min goda mor i allafall hade värkar vid den här tiden för tjugofyra år sen, så påväg var jag åtminstone.

En av mina vänner (kanske flera?) har i flera år sagt, varje födelsedag, "nu ska jag inte fylla år något mer". Hur mycket gammtant varning är det inte på det när man inte ens fyllt tjugofem?
Fast det kanske bara är jag som älskar att fylla år?

Dagen tänkte jag i allafall fira tillsammans med di nära och di kära, jag har slagit till med att handla ingredienser till en tokfestlig smörgåstårta som ska avnjutas (till min faders oändliga lycka, skulle jag gissa).

Kaffe på sängen har jag avsagt mig det här året, även fast jag tycker det är ett trevligt inslag av dagen. Har istället bestämt kaffedejt med föräldraskapet uppe på kontoret.

Nåväl, nu ska jag nog ta och slå igen mina ögon för idag och eventuellt titta klart på Sällskapsresan - snowroller.

/ Ellinor - tjugofyra år och snygg som smöööööör.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, du har avsagt dig kaffe på sängen bara för att du ska slippa kliva upp så tidigt =)



GRATTIS igen älskade äpplet <3

Postat av: en läsare

Grattis och God fortsättning!

2010-01-05 @ 11:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se