Scheisse.

Kollar på utbildningar på internet. Det tar fem och ett halvt år att utbilda sig till präst. Vad lär man sig under alla år? Connecta med Jesus själv måhända?
Och vad fan är Audiologi? Läran om bilen Audi eller? I såfall, varför finns det inte Nissanologi?

Dessutom finns det en utbildning som heter Fritidsvetenskap. Jag trodde det var det jag sysslade med mest dagarna i ända. Onödigt med en utbildning för det tycker man.

Hippologi har vi även en utbildning som heter, där lär man sig att vara en hipp människa skulle jag tro.

Oral hälsa lät spännande.

Det finns sjukt många utbildningar vill jag lova. puh.

Kommentarer
Postat av: Erika

Nu ligger du efter på uppdateringsfronten!!

2010-01-17 @ 10:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se