Shit alabama.

Rackarns. Idag har man varit kreativ minsann. Lärde Mickes mamma att tvätta fönster med pro aquan, så nu är alla fönster på övervåningen i det Lindbladska / Haraldssonska huset rena. En fröjd för ögat.
Men ni ska inte tro att jag var gäralöus, nej jag plockade och donade, torkade och flyttade om..så nu är det inte bara fönstrena som är rena minsann!

Snart kommer Slemmet hem från jobbet, ska föra en liten diskussion med henne angående kvällens händelser. Svensta marknad står eventuellt på programmet, om inte kan det nog bli ett glas rödtjut ikväll, har hört att boxviner endast håller en månad i öppnat tillstånd, och det är ju synd att slösa bort ett bättre rödvin menar jag.

Nåväl, nu ska jag sjappa vidare, eventuellt marinera mig själv i andras liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se