Eastersund.

Har tillbringat dagen i Östersund, my folks. Började med kaffe och visning av la machin hos Flariii och Lis. Trevligt trevligt. Besökte även Camelen i hennes och Dans nya residens, bestämde mig genast för att bosätta mig i deras fina kök. Hann även med en träff med Mr. Stork då vi diskuterade livets vedermödor.
Hemfärd och påhälsning på gärsgårds, tittade på sammanfattningen av kungabröllopet. Att jag skulle bli en sådan sucker för kungafamiljen trodde jag då tusan aldrig. Kikade på när Adolf Fredriks barnkör sjöng en vacker bit för brudparet, tårarna skvalade och jag samstämde sannerligen när Erika sa att "Det är ju nästan så man blir religiös".

Nu ska jag till och kolla face innan det är dags för bädden och Satc som jag slaviskt går igenom nu.

Får även lov att gratulera mina vänner Allmighty och Aggy som genom facebook berättat att de blivit fästeman och fästemö såhär på söndagsaftonen (man får reda på mycket genom ansiktsboka vill jag lova).  

Hejdå.

  
                  Flariii            Jag och Camilla        Mr.Stork                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se