Finväär.

Varför bjuder svensk sommar alltid på det vackraste vädret? Regn, regn och åter regn verkar vara det enda som himmelen har att erbjuda. De där vädergudarna, my people, det är ena riktiga måndagsexemplar som borde bytas ut med detsamma. För enligt min uträkning bör dom vara ett knippe folk anno sisådär 3000 år före vår herre kristus. Vad kan sånna gammelgäddor om nutiden egentligen? Det svenska sommarfolket kommer i år få brist på den där vitaminen som kommer från solen (jag vet, jag är obildad som inte vet vad den heter).
Nu ska jag bege mig ut och dansa någon slags soldans, samt ge vädertomtarna vad dom tål i form av några verbala örfilar.

Solong.


Kommentarer
Postat av: Syster

D-vitamin! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se