The hardcore birds.

Årets fåglar är sannerligen hardcore. Sjuka i huvudet. Det verkar minsann som att dom knarkat under hela vintern för dom är helt psyko.
Häromveckan flög det in en fågel rätt in i min vindruta, sick. Annars när man är ute och åker flyger fåglarna mot bilen som om dom vore sjukt självmordsbenägna. Och när fåglarna flyger mot allehanda bilrutor så duckar jag av ren reflex..dom som ser mig då tror väl att jag är crazy coconut som sitter och gör assnygga moves inne i bilen.

En incident som hände häromveckan när vi var ute var att det kom en jävla idiot fågel och flög förbi, mitt ovanför mitt huvud. Han till och med liksom fladdrade med vingarna i håret mitt. Jag skrek som en gälen galt.

Så ointressant inlägg. usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se