Utdelning.

Haha. Jag skrattar OKQ8 rakt upp i deras bensinluktande ansikten.
Jag fick nämligen återbäring av ovannämnda dagen till ära. Och tro inte på tusan att jag ökat denna återbäring med närmare tvåtusen procent. Jag kammade hem hela trettionio kronor detta år. Touché. Jag skrattar nu hela vägen till banken, då jag sätter in dom för att få lite extra ränta.

Det lönar sig att använda kortet. Och appropå förra inlägget så funderar jag på att sluta jobba redan nu. Jag har liksom en fet check.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, vi fick 79... Gissa om vi glömmer använda kortet! )

Postat av: Erika

Oj oj oj, nu ramlade jag av stolen!!

2010-06-22 @ 09:43:41
Postat av: Erika

Tävla om ett valfritt diskset på Mikadesign.blogg.se



det har jag gjort! :D

2010-06-22 @ 17:50:22
URL: http://eriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se